غول‌کشی اتریش با شکست هلند | شاهکار مردان رانگنیک

غول‌کشی اتریش با شکست هلند | شاهکار مردان رانگنیک
اتریش با برتری برابر هلند موفق شد تا با صدرنشینی راهی دور دوم یورو شود.
کد خبر: ۲۵۲۶۳
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲

اتریش با برتری برابر هلند موفق شد تا با صدرنشینی راهی دور دوم یورو شود.

پرونده گروه D یورو ۲۰۲۴ با برگزاری دو دیدار بسته شد. در یکی از بازی‌های دور پایانی رقابت‌ها دو تیم اتریش و هلند در برلین برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ اتریشی‌ها خاتمه یافت.

اتریشی‌ها شروع خوبی در این دیدار داشتند و دونیل مالن در دقیقه ۶ به اشتباه دروازه خودی را گشود تا یک گل به خودی دیگر را در این جام شاهد باشیم. در اواخر نیمه نخست ژاوی سیمونز به زمین بازی آمد تا هلند هجومی‌تر از قبل شود. با شروع نیمه دوم کودی خاکپو گل تساوی را در وارد دروازه اتریش کرد تا بازی یک بر یک به تساوی کشیده شود.

در ادامه اتریش بار دیگر به گل رسید. ارسال به روی دروازه هلند را رومانو اشمید با ضربه سر وارد دروازه لاله‌های نارنجی کرد. ممفیس دپای بار دیگر بازی را به تساوی کشاند ولی این پایان کار نبود و مارسل سابیتزر گل پیروزی بخش اتریش را در دقیقه ۸۱ وارد دروازه هلند کرد.

در دیدار همزمان، فرانسه به دیدار لهستان از پیش حذف شده رفت و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نکته مهم حضور کیلیان ام باپه در ترکیب خروس‌ها از ابتدای بازی بود. با این حال نیمه نخست این دیدار بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

در نیمه دوم ام باپه در دقیقه ۵۶ از روی نقطه پنالتی توانست فرانسه را پیش بیندازد. این اولین گل ستاره فرانسوی در یورو بود. در طرف مقابل روبرت لواندوفسکی در احتمالا آخرین بازی اش در یورو توانست از روی نقطه پنالتی دروازه فرانسه را باز کند و بازی را به تساوی کشاند.

به این ترتیب اتریش به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شد و فرانسه و هلند نیز راهی دور بعد شدند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون